Písomnosti pri nedodržaní kúpnych zmlúv

Nedodržanie zmluvných podmienok jednou zo zmluvných strán má za následok oprávnené požiadavky druhej strany

na vykonanie nápravy - dodatočným plnením, uvedením do požadovaného stavu, príp. sankčným postihom.

Neplnenie zmluvných podmienok môže mať za následok i odstúpenie od zmluvy alebo postúpenie celej

záležitosti súdu.

 

Každá výzva na nápravu musí mať písomnú formu a zasiela sa doporučene.

 

Písomnosti, ktoré sa píšu pri nedodržaní zmluvných podmienok:

 

- urgencia - ak dodávateľ nedodá tovar alebo neposkytne službu v dohodnutom čase

- reklamácia - ak kvantita alebo kvalita dodávky nie je v súlade s objednávkou,

                       ak sa vyskytujú odlišnosti v predmete alebo rozsahu dodávky,

                       ak faktúra obsahuje iné ako dohodnuté ceny,

- upomienka - ak odberateľ neuhradí faktúru v lehote splatnosti.

 


Tvorba webových stránok zdarma Webnode